Najczęstsze pytania - Meble PROSNA

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA :


1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?


Meble tapicerowane - od 2 do 8 tygodni

Meble twarde - od 5 do 21 dni roboczych


2. Czy można dokonywać zmian w wymiarach mebli?


Niestety meble wykonywane są standardowo i nie ma możliwości zmiany
wymiarów.


3. Czy towar dostępny jest od zaraz?


Część mebli znajduje się w naszych magazynach i jest dostępna od zaraz. Meble tapicerowane są wykonywane pod indywidualne zamówienia.


4. Czy można otrzymać próbki tkanin?


Tak, na życzenie wysyłamy do 10 próbek na wskazany adres przez
klienta


5. Czy wystawiamy faktury Vat?


Tak, na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.


6. Czy meble można odebrać osobiście?


Tak, meble można odebrać osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu
telefonicznym lub mailowym.


7. Ile wynosi koszt dostawy?


Koszt dostawy można sprawdzić samemu w zakładce KOSZTY TRANSPORTU


8. Czy można zmieniać ustawienie mebli wg własnej kompozycji?


Tak, istnieje możliwość stworzenia własnej kompozycji w przypadku
mebli systemowych, mebli kuchennych oraz mebli łazienkowych


9. Czy posiadamy ekspozycje z meblami?


Ceny naszych mebli są najniższe na rynku dzięki sprzedaży
internetowej. Ekspozycja przy tak niskich cenach jest niemożliwa ze
względu na dodatkowe koszty utrzymania.


10. Czy kierowca wnosi meble do mieszkania?


Kierowca dostarcza meble pod wskazany adres.
Odbiór mebli oraz wniesienie organizuje klient we własnym zakresie.


11. W jaki sposób złożyć zamówienie?


Zamówienia przyjmujemy telefonicznie, mailowo oraz przez sklep
internetowy.


12. Czy można zmienić zamówienie po przyjęciu go do realizacji?


Tak, jeżeli zamówienie nie zostało przekazane na produkcję.
W przypadku rozpoczęcia produkcji nie ma możliwości wprowadzenia
zmian w zamówieniu.


13. Kiedy płacimy za meble?


Dzięki dostawą mebli naszym transportem wszystkich płatności dokonuje
się przy odbiorze u kierowcy.
Dzięki takiemu rozwiązaniu mają Państwo 100% pewność zadowolenia
z zakupu w naszej firmie.


14. W jaki sposób złożyć reklamację?



Zgłoszenia reklamacji prosimy przesyłać na adres mailowy:


reklamacje24@wp.pl


Sposób składania reklamacji jest opisany w regulaminie sklepu.




Na pozostałe pytania odpowiedzą nasi konsultanci.